Wednesday, November 11, 2009

percubaan pertama

ni adalah percubaan pertamaku yang ingin berjinak jinak dengan blog..
selama nie aku hanye meluangkan masa ak dengan main myspace,facebook,skype,friendster dan yang paling aku gemar tentunya yahoo.messenger...
kadang2 kitorg conference beramai2
ada saje cerita2 lucu tselit d antara kami
erm dari situ aku dapat mengeratkan lagi silaturahim ak dengan kawan2 aku yg lain..
masing2 pom dah ada hala tuju masing (still study lagi la dan ade juga yg dh keja...)
ni jew cara ak dapat bhubung dengan diorg..ia juga akn mjimatkan kos aku utk top4 kredit telepon yang dah bkurun aku xendahkan...huhuhu
nk juper diorang kadang2 susah.. yelah masing xpunyai cuti yang sama...
so hari raya jewla dapat bjumpa pom tu pom kalu mpunyai peluang..
walau apa2 pom kenangan dulu xpernah aku lupew kan..

we still frenz 4 eva

No comments: