Friday, February 18, 2011

tag!

ak bosan..tapi hari ni 3 dah entry aku post..haha
ak nk jawab tag dari apih..
apih xtag pom..sbb ye kata "Siapa nak ambik ni ambik je la. Sumbangan ikhlas dari Apih El Nino."
ye sedekah..
baik sungguh hati apih el ni no ni kang!haha


Apa yang penting dalam hidup anda?

mende yang penting lam hidup saya::
1st..yang maha pencipta la..yang memberi ak kesempatan untuk hidup sampai sekarang..merasai nikmat kasih sayang dari orang2 sekeliling..
2nd..my family..sbb walupun ak kadang2 ni degil jGak..ada jgak pART xdengar kata..
kadang2..ak ikot jew kata diorg walupon hati memberontak time tu..bila pikir2 balik..betol apa yang diorg ckp
3rd.. of coz my frens..kalu xdew kwn2 ibarat duduk lam gua sowang2 taw..
4th.. my boyfrens la..dia penting jugak..sbb.. dia yang paling ak rapat bila kwn da sibok ngan keje2 lain..

Kalau kebendaan pulak?
1st ..my lappy la..tapi skang xleyh guna sbb rosak..kena format balik..
2nd ..my hp..sbb ak xhafal num membe ak..seme ak save lam tu..ap guma ada memory card kalu nk menyerabut kn kepala
3rd ..my own hard disk..lam tu ak sumbat pics dan citer2.. tapi 2x da format..xtaw la knp..virus kot
4th ..my tropicana bag..1st sem pakai dah koyak sikit..sbb ak sumbat buku anatomy..mcm2 la..wt beg lappy balik kg la..haha mana xkoyak..but ak jahit jew tepi tu..still leyh okai sampai skang..still nampak baru..tp mama dah bh mizuno bag lappy..sgt suker!
5th ...my spectacles...klau xdew mende ni..mula la ak jadi minah mata sepet..tkecil2 mata nk tgk menda..haha!!

Apakah anda sedang bercinta?
tak2...saya single lagi saya kawan jew ..ngan mr.H ..ha ha ha ha hadow!

Seberapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
selagi masih ada rasa sayang itu berputik..selagi masih ada rasa tolenrasi dalam hubungan..selagi hubungan kami d restui..

Novel/buku/majalah terakhir yang anda beli?
majalah harmoni..yang cover dia zaquan ngan ayu raudhah kawen tu..gilew banyak pics diorang..nk kawen grand cam tu jugak..ada x org nk sponsor saya 6t..haha!budget ko sape?artis??

Nama penuh anda?
adibah binti abdullah..nama ikut lam surat beranak..

Antara ayah dan ibu, mana anda paling rapat?
ngan mama..but actually paling rapat ..ngan arwah atok..cucu dia seme panggil bad..sbb dduk sekali..

Namakan orang yang anda betul-betul nak jumpa?
ak xterpikir plak sape..yang betol2 ak nk jupew..kalu boleh aku nk jupe balik arwah atok ak..sembang2 ngan dia..rindu sangat waktu tu..rindu maw balik kg skg juga!!
ak nk jupe apih elnino..and the gc gang dia..
nk jupew ex 5sn ak dulu..asyik wt reunion time ak prac je..sabar jewla

Adakah korang basuh baju sendiri?
ya..hari2...kalu umah sewa..
kalu kat umah sendiri..guna washing machine la..

Di manakah tempat yang betul-betul anda nak pergi?
dekat bukit tinggi kat pahang..sbb tempat dia chantexx!ak tgk org yg pergi amik pics la..ha ha!

Pilih satu. Peluk atau cium?
saya pilih peluk..sbb saya suka bila saya ngah sedih ada org peluk tenangkan saya..
pempuan shj..bagi yang lelaki sila lah akad nikah dulu kalu nk wt cam tu okeyy! (pesanan penaja)

Bilakah tarikh hari jadi anda?
5 januari (capricorn girl)

Tag 5 orang yang anda nak!

my cousin
my beloved frens cikcendawantumbuhmelata
my gediks.. epy and ct
the last is...hambik jewla..ak pom rembat jew dari cik kunkun..

alang2..korg bukak page aku ni..sial la klik nuffnang ak banyak kali..jasamu d kenang..haha


sekian di disini shj pkongsian kiter,
selembut salju





No comments: