Sunday, June 12, 2011

last minute planning.

ok mula mula aku rasa nak loncat loncat je
dah lama aku plan nk gi stadium bukit jalil nk sorak ramai ramai kat sana
hurm kita hanya merancang Allah yang menentukan
xdew orang pom yang nk tolong belikan tiket (kesian kat ko!)
the lowest price is rm30 lau xsilap aku la btw aku pom xsure

the last minute planning..
ada la membe aku ni ajak g tengok bola
aku mula mula cam malas jugak la
sebab penat beb pagi tu dah ada hal (berkejar kejar sebentar nk kejar masa takut xsempat nak cop bilik tv nk tengok final)

plan nak tengok bola luo pom dilakukan
lepas magrib cepat cepat aku g umah membe aku g pinjam cardingan putih sbb aku nk pakai baju hitam, juz nk matching kn dengan bendera tranung hitam putih
firstly decide nak pergi mana, mula mula nak seky 7 shah alam jew tapi xjadi pergila kami ke i-city

sebelum tu aku msg dulu kat mama saya
cakap nak kuo makan sambil2 nak tengok bola..
hahaha! yang lucunya dia ingat aku nak tengok kat stad..aduhyaii tiket pom xde. terus dia kol..HAHA (btw dia tahu kenapa) jeng jeng jeng 4get it!

dah sapai tu pergi park kete and hulurkan not merah sebagai charge park
and then cepat2 daki bukit
amik port depan skrin besar..
masa tu xde pom yang pakai baju hitam putih, giler memang amik risiko la kalu kena bang kalu kalah..HAHAHA kata semangat..lols ilexx2 sudaa~
yang baju merah banyak..huhu sobs sobs sobs..


to be continued..

from me:
selembut salju

No comments: