Wednesday, July 27, 2011

dua sahabat..


hye hye hye
everyone everytwo three and four..oppps..
ok ok nevermind

ok ok..
straight to the ampang point..oppss
straight to the point! hahah =)


ini ada lah muka muka model yang tidak bayar gaji
saya tidak tahu dimana harus membuat tuntutan tersebut..
hahaha

actually..
peristiwa ini berlaku pada 28 julai 2011
di pesisiran pantai batu buruk yang indah lagi permai
maka duduk lah 2 orang sahabat di bangku usang itu
sambil mengeluarkan
sony ericsson w580i warna putih
dan TERsnap lah ga,bar berikut

** TER yerp..xsengaja pom..haha (=**







cepattt tenyuuuuuum (=






ok ok kiter tgok pipi sape PALING tembam
bHAHAHAHA




cik kak cik kak..
shaye nak bergambar..
kenapa awak tido??



ok ok dua dua baby besar sudah kengantukan dan ketiduran
(berlakon semata mata..haha)



ok ok
mula mula kitorg lepak kfc..ok tipu je
cikcendawan je ada program PDK dia..
saya tolong pick up n g jejalan je..
kitorg g Dewandas je..pergi shopping kain raya..auwww raya u!
dapat kain pasang free u..
ok ok ok sape nak tolong jahit kan ni..

ok ok ok dapat idea!
mak si dia kan ada..haha
naseb tempahan di terima di saat akhir..

lepas penat memilih kain..
kami pergi mencari teruna..ohh tidakk!!
kami cuci mata sahaja..menikmati permnadangan indah di pantai
sesudah jarum jam minit dan saat menganjak ke 4.40ptg
saya kembali bersama Tbc saya untuk menjemput bondaku pulang
saya tinggalkan cikcendawan sorang2..
saya taw dia tak nakal..
hahaha

sekian perjalanan kami
yang penuh dugaan

ikhlas dari sebuah persahabatan
** selembut salju **

4 comments:

Miss Liza said...

Jeles! huhuu.. rindu kamo.. :p

m.u.S.w.e.e.t said...

auuuwww!!! i loike! lenkali mahu merewang-rewang lagi ! ^_^Y thnaks dear bwk i jenjalan.... ;)

selembut salju said...

miss liza..
i mish u too la..
jgn jeles2 xbaik utuk kesihatan hati

selembut salju said...

mumus
i like more and more
hahaha
thanks jugak temankan aku hari tu
and 4 the kain tu..chantexx wOO
tapi ank tukang jahit xmik pom lagi ni