Saturday, April 24, 2010

sorry, im really sorry



salam buat semua...
hehe..
seriously...
berdasarkan tajuk blog di atas..
aku sangat2 rasa bersalah terhadap seorang insan yang amat2 aku sayang..
mana x nya.. every year burfday dia mesti aku akan beli kek..
xkira la kek tu kek apa..janji kek..sorry la aku xdew duit nk beli kek kat secret recipe..
lagipun aku taw..kamoo sangat memahami aku..aku sayang kamoo..dan aku taw..kamoo juga sangat sayang pada aku..

BUT NOT THIS YEAR..
WE CANT CELEBRATE YOUR BIRTHDAY AS USUAL..
I CANT..
SORRY..
='(

tu pom bukan aku sengaja..
sorry sangat2 taw..
sem niyh kak ada exam..
walaupun selama niyh kak ada study week tapi kak tetap balik jugak..
tapi tidak untuk sem niyh.. sbb akak xnk ulang perkara yang sama..
akak xnk failed lagi sem niyh..cukup lah sekali..
itu pom sangat mengecewakan mama..
im sorry mama.. bukan niat kak utuk dapat result begitu..

BUT..
nanti lepas exam akak balik..
kita sambut sama2 besday adik k..
walaupom kak ada cuti kejap jew..
kak pomiz..kak balik demi akak yg sangat2 akak syg..
nanti akak bagi adik hadiah..
walaupun ianya xseberapa..
hehe

but one things that you must know.. i never ever forget about you.. you always in front my eyes.. sebab tu akak tampal pics kiter kat dinding kat bantal.. so sebelum tido akak akan tgk pics kiter tu..

i love u my little sis..
miss u..
always..
sometimes i'll crying when im really2 miss you..
hehe


selamat hari jadi sayangku..
semoga panjang umur..
semoga kehidupanmu sentiasa mendapat keberkatan dari ALLAH..
jangan lupakan jasa orang tua mu yang banyak berkorban..
semoga berjaya selalu..di dunia dan akhirat..
amin..




21 april 2002

1 comment:

Apih El Nino said...

ambik awards kat blog aku.