Sunday, April 18, 2010

dia SOULMATE ku

ok kawan2..
hari ni kau rasa dah lama giler2 aku xupdate blog niyh..
xtaw lah kenapa..
huhuhu.. lgipom bkn ada org baca pom juz suka2 jew..hehe
erm..

mesti semua org ada kawan kn..
kat sk,kt kampong,kat kampus..xkira lah kawan korg tu housemate ke roomate kew, jiran korg kew...
tp yang special kitA pggil dia soulmate...hhuhu..

soulmate ku adalah..jeng3..haha..

aku kenal dia pom dari kawan aku..
dia ok la..xsombong,xhensem tp ad la rupa,xsuka marah2,xapa lagi erk...haha
aku mula kawan dengan dia masa aku form 5..lama lah jugak sapai skang..
tp aku jew...keras hati..buat tak taw jew..
dia kol kadang aku xangkat pom.. dia msg lagi la aku xbalas..haha
masa tu aku mmg malas giler nk top up aku punya hp..
top up pom minxx ngan mak lagi..sapai skang..thanxx my mama..hehe
sekarang aku dah jadi special bg dia..
dia pom jdi sumone special lam hidup aku selain my family..
dia selaloo msg aku..
dia kol aku..
dia selaloo amik berat..
dia tny aku sihat x,mkn xlgi, walaupom it is a common question..
tp tu cara dia amik berat.. serba serbi dia nk taw..
tu la ni la dia tny.. aku jawab jewla.. wlaupom kekadang dia tny soklan yg sama..hehe...
dia selaloo takot..
takot aku ada org lain sbb aku still blaja, jauh plak tu..
dia selaloo takot aku cari lain sbb dia kerja biasa.. dia takut fmily aku xdapat terima dia..
padahal mama aku ok je..haha..

knp aku pilih dia???
1st sbb my mum suka dia..
dah bertahun kawan..1st jupe dia kat umah aku..masa time raya jew..
tu pom 2x dah dia dtg umah ..
2nd sbb dia lamar aku..haha..mmg la seme org akn lamar awexx dia..haha
sbb dia tunggu dari mula2 aku knal dia..
aku pom harap dia akn sentiasa d sisi aku..
kitorg senang jew..
masing2 punyer minat yg agak sama.. 1 lagi dia xpernah halang apa yg aku nk buat..
aku pom xhalang apa yg dai nk buat..
dia suka sgt bola.. kadang2 lepas penat balik kerja dia main bola padang..mlm tuh bolee plak dia main futsal..bkn kadang2 tp selaloo mcm tu
aku xtaw la dia tuh.. aku selaloo gak tny dia .. xpenat kew.. dia kata dia xkisah pom buat benda2 tuh sbb dia sgt minat..
tu la serba sedikit pasal dia..hehe
wlaupom xmenarik.. dia tetap dalam hati saya..huhu
dah lama xjupe.. yela di kat kg, aku still blaja lagi.. nk jupew pom tunggu cuti dulu..bila dah dapat cuti kna deal ngan kawan aku dulu..kalu x cmner la aku nk kuo g jupew dia..hehe..
1st time aku jupe dia.. masa mlm aku balik dari aku stdy masa tu ada cuti..
aku bg dia kad handmade taw.frame+gmbar edit aku n dia.kek..
dia cakap dia suka aku wt card handmade..hehe..tu pom idea giler housemate aku lah..thanxx!
nati aku akn update lagi blog niyh..


see u again next time..
urs sincerely,
selembut salju..







No comments: