Saturday, September 25, 2010

kegembiraan d rasai

hari raya adalah hari yang paling best sekali
masa ni lah satu kuarge berkumpul ramai2
untuk mengeratkan silaturrahim antara yg muda ngan yg tua
yang dekat ngan yang jauh
yang perantauan pulang ke kampong

pahtu mak2 yang kat umah tu siap dah beli barang kuihutk persiapan raya..ayah2 lak cari buluh nk wt lemang
ank pempuan sibuk tlg mak kat dapur
tlg buat itu wat ini..pasang langsir,pasang sarung kusyen baru,vaccuum karpet,basuh itu basuh ini
haisssh penat sgt (ni la kerja2 aku kna wt time raya)
ank lelaki plak cari buluh nk wt meriam
hahahahha buzy2..huhs...tak terkata sih..
tapi ....
itu semua adat la kn
sebenarnya bebelan tu xdew kaitan pom
ahhahaha
ni aku nk bg korg tgk pics raya family aku..but korg tgk la sendiri.....

ni la sepupu aku
yang bertudung chantexx tu adik aku
si tembam bababababbam...hahaha
akak pakaikan chantexx2 dah jadi senget benget dah
aduhyaiii
adik saya sangat aktif beraya bersama sepupunya tercinta
hahahaha

ni pics ank sepupu selembut salju taw
nama dia puteri afrina
berumur 1 thun ...besday 2 syawal thun lepas
hehehehcute kn...

ni pula alesya dayana
satu2 anak perempuan lam keluarga dia
mesti papa n mama dia sayng gilew kn
huhuhu
first2 dapat baby girl
alesya ada 3 org abang
1st danial 2nd danish aiman 3rd dzaqwan


ni ank sepupu aku
mak ayh dia baru lagi melangsungkan perkahwinan pd thun lepas
nama dia adelia irdina..
comeyy kn
gebu mulus g2 kulitnya

hmmmm
dah lewat niyh
nati kena marah lak ngan cik epy
k la
bye2 u all
but i still mish my family for that momment
sangat2..

lonely gurl,
selembut salju


2 comments:

PiJiEpY! said...

huhuh
comeelll nye adlina sygsss
heheh

selembut salju said...

well
kakaknya siapa kn
hua2