Thursday, December 30, 2010

piaLa..




tahniah..
tahniah..
tahniah..

tahniah syabas buat pasukan MALAYSIA ku yang terchinta..
kerana telah bersusah payah berjuang demi PiaLa suzuki yang unggul untuk negara terchinta
waaa....
memang hebat la rentak permainan sep2 malaysia main..
sape hok minat dan berjiwa meminati bola
mesti mangat gilew kan korang tgk bola
mesti duk depan kali opp?

aku rasa berbaloi la sape g tgk bola
kat stadium bukit jalil baru2 ni.. (26 dis 2o1o)
bak kata mijie..
3o hinggit untuk 3 goaL
terbaik ar awok2 ni..
besh ar..malaysia jaringkan goal sederet 3 kali
sedap molep tgk muka markus bengang..haha
paling dop tahan masa ye kena laser
tekang molep g ngadu ke refree..huhu

dan semalam 29 dis 2o1o
permainan kedua d jalankan
sbb piala ni main liga "home and away"
so satu main kat malaysia satu lagi kat indondesia
kat indon main kat stadium GELORA BUNG KARNO

masa main kat indon ni..
aku xnapok pom penyokong malaysia lam stadium tu
fully ngan penyokong indon jew hok aku napok la
xtaw takut aku ni rabun..tp pakai spec daa masa tgk perlawan tu
hahaha

tp pape pom..
pertahanan dari khairul fahmi mmg mantap ar..
tp terkilan gak ar
sbb muslim silap g tanduk masuk gawang sendiri
aku perasan pom bila berita kat tv9 pgi tadi
skill tgk berita kat tv9 lenim..ha ha ha


btw...naseb kita baik walaupom tewas 2-1
kita tetap menang dengan agregat kita 4-2..







No comments: