Monday, January 3, 2011

kEnaNgan 2010

kenangan tahun lepas..

bersama kuarge tchINta ..
especially my mama..
  • sedondon di hari raya..auwww..chantexx!
  • berhari raya di rumah si dia..
  • si dia dan tett.. juga beraya d rumah saya..huhu
  • hari raya korban kitorg menjadi chEf d dapur dgan sajian nasi bryani...
  • melepak di rasamas tingkat 1 giant kuala terengganu mkn2 mgunakan baucEr
  • mendapat seorang sepupu perempuan dan 2orang ank sepupu perempuan.. all gegurlz!

bersama kawan2 yang tersayang

  • melepak2 di Pantai Batu Buruk.. fav place..
  • makang2 d Pizza Hut d jusco ..yummy the mouth full with chEEsE!
  • tengok wayang di jUscO =.= THE RED besh giLew!!
  • tengok wayang d mEsra maLL =.^ janin..xla seram sangat
  • melepak di pantai dungun..
  • 1st tyme melawat UiTM dungun


untuk diriku..kenangan terindah....

  • tahun yang mencipta umurku angka 2 di depan
  • bersama si dia..oppss..hahaha~cinta terlarang,oh no..haha
  • memasak makanan italy.. lasagna, makaroni bakar dan makaroni goreng with mozarella cheese
  • buat dessert puding choc and kuah susu..(recipe fatin liyana)
  • dessert puding kastard with choc (aku alter letak choc, resepi asal dari sepupu aku)
  • rough biscuit..tp xjadi..jadi biskut lembik..buat malu jew tapi sedaaap!
  • kenalkan my mum n fmily with him
  • aku di kenalkan with his family.. (malu beb)..

bersama si dia..
xdew pape yang menarek pom

  • his porpose me to be her gf ..ha ha ha
  • 1st date with him but my frenx nana n din my bodyguard..haha
  • we take pics together..
  • aku selalu bg dia hadiah bila balik cuti sem..somethings simple..beli jew kat kedai hinodi shop
  • buat hamper cake choc n cheese tart 4 her besday
  • bagi t shirt..but sorry tlampau besar plak..haha
  • dia bagi aku telekung..sampai skang aku guna..da special one
  • pernah clash sekali kerana (itu rahsia aku dan YANG MAHA ESA shj)
  • tapi kita orang still kekal sapai skang..
  • berbuka puasa bersama2 di temani kawn rapat dia n aku
  • shopping sebelum raya bersama.. but dia dan kwn dia byk beli..aku ngan membe xla mcm diorg.. tgk pom naik heran..haha
  • pergi beraya open house membe aku
  • shopping beli barang bersama d sabasun dan mydin..huhu
  • guna hp dia sbb hp aku rosak.. thanks a lot dear..
  • aku bukakn emel yahoo baru dan facebOok utk dia..
tu jew kot yang mampu saya kongC bersama kalian..
huhs!
hahaha..

SELAMAT TAHUN BARU 2o11

No comments: