Thursday, April 28, 2011

depan cermin???



saya terjupew pics ni jew masa godek godek hp kesayanagan..
ok ok ok tipu jew..sebenarnya xjupe pom pics ni..
pics ni my boyfiee yang mms balik..
sbb saya minxx balik HAHAHHAHA..sbb xdew pom pics depan cermin ajaib..huhu
buruk siku kang saya..kihkihkih..



pics ni amik masa g shopping kat melaka..masa praktikal last sem kat HATT
but xingat la kat shopping complex mana..
yang pasti dalam FOS..
ni semua gara2 kawan ak nk beli baju .. ak juz teman jew..
sbb tu kat belakang banyak seluar2 bgantungan..HAHA.. xkesah kan?? (=

di ambil oleh saya!! menggunakan hp my boyfiee..ok da pulangkan..
pinjam pom sbb mu w580i masuk woksyop u..HEHE

thanks to epy kerana tag saya.. ;)
orang-orang yang mahu saya tag:


from me to u..
selembut salju (=


1 comment:

Hafidzah Hafidz said...

okai!! gud luck ye hehe ^.^ maceh join contest fyza >.<