Thursday, April 28, 2011

hidup ini penuh cabaran.. pecayalah!!




kadang kadang hidup tak selalu indah
allah akan uji hambanya..setiap hambanya pasti akan di uji
pasti!

di pertengahan kehidupan..
aku terasa kesunyian.
aku terasa keseorangan.
di dalam kecerahan lampu neon.
aku terasa dalam kegelapan.
aku terkapai mencari sesuatu.
aku sendiri tidak tahu apa yang ingin aku gapai.
sehingga aku terjumpa jalan di sebuah persimpangan.

jalan itu ada dua.
aku mulai keliru yang mana harus aku pilih.
aku ingin melangkah tapi tak tahu arah yang mana
aku ingin berpatah balik.
tapi semua akan menjadi sama.

hari ini aku hadapi dengan senyuman.
mungkin hari esok aku menagis kesayuan.
aku ingin pergi.
pergi dari sini.
membawa diri tanpa arah tuju yang pasti.
kaki pasti melangkah mengikut kata hati.





yang ikhlas..
selembut salju..

No comments: