Saturday, May 14, 2011

sorry to says.


hari ni..
bese la xdew pape nk buat
bangun tido, beli makanan kat cafe, on lappy, sah sah sah sah on9 fb..
ok xdew orang sangat so i proceed to movie!
ok two movie done!..haha


petang tu..
fb ku aktif..
ok ok im chat bunyi ding ding..
its mean ada orang masuk chat..
aku pom reply la..
aku chat jew ngan sape sape pom baik laki @ pempuan chat baik2..

ada la seorang hamba allah ni..
chat ngan aku.
lepas tu tanya benda yang aku rasa dia xsepatutnya tanya aku.
its my personal. out of ur business k..
dengan rasa penuh hormat nya aku dah sound baik2 dia..
tapi boleyh plak dia g tanya hal personal aku kat wall membe aku siap taip nama fb aku lagi situ
terang lagi bersuluh ..aku pom sound dia perlu ke tanya benda tu kat sini
aku plak dia suh diam..waaaa.. sangat panas hati.
dah aku malu dia g tanya soklan kat situ.
terjadi la pergaduhan yang tidak di undang..
dengan rasa rendah hati..

bukak wall dia..
scroll sapai bawah
cepat2 cari perkataan UNFRIEND di sebelah kiri
dan terus jew klik.

tamat sudah satu cerita persahabatan saya dan hamba allah
dan moga perkara itu xterjadi lagi
dan kalu awak klik add me as a friend xmungkin saya accept balik permintaan awak itu.
sebab saya rasa pergaduhan tu mungkin akan terjadi balik.
saya mungkin maafkan awak.
tapi saya takkan lupa apa yang terjadi.

FACEBOOK..
berpada pada lah bila menggunakan nya!

sekian
*selembut salju*

No comments: