Friday, June 25, 2010

aku keseorangan lagi

giler bosan nk mampos duk kolej lama2..
org lain seme balik lake dah, bersuka suki ngan kuarge,kawan..
siap membe2 aku g lepak2 2 3 kali dah
aku tersadai lagi kat sini..ngtah pape ngtah..
jangan salahkan org lain k!!! salahkan diri kamoo sendiri..
yew ini mmg salah saya..salah saya..salah saya..
aku sangat xsuka waktu sekarang niyh..xsuka2..benci....

duk sorang2..
tanpa rakan sebilik..mujur ada kak ika,haziqah..temankan aku kat umah niyh..
paling aku xsuka blok ini menghadap blok lelaki..
i hate it..seme aku nk buat terbatas..
rimas lemas!!! ohh really dun like!!!!!!!!!!!!!!!
aku xkisah sangat seme tuh sebenarnya
yang aku taw kata hati aku nk balik..nak balik..

tu jewla aku nk post..
xdop mood dah aku nk naip lama2..
daaa..

gilew kebosanan,
selembut salju



No comments: