Monday, June 28, 2010

dia yang ku jupe

mesti korg terpikir2..
sape lah yang aku jupe kn..
tu la..
takdir kat tangan Tuhan kn..
kalu Dia kata jadi..jadi lah jawabnya..
huhu

last day prac 25 jun 10... kat sg buloh..
ok lah jugak..
bez la jugak..
seme nya jugak lah
hahaha

pagi tu kitorg dah takut sbb takut xdew tket nk balik kg..
mana x nya.. seme org dah balik kg..
huhuhu..
jeles whoaa.. ngeh9..
tp alhamdulillah ada tiket balik kg aku
huhuhu
hoooray..

dalam bas..aku dapat seat blkg sekali..
duk tepi tingkap..
giler ngantuk aku pgi tu..
aku pom tido la dgn nyenyaknya..
sapai kat s.alam
aku tgk xdew lagi org kat sebelah aku..
kat hujung nung ada la seorg mamat naik..
aku smbg jewla tido..ngantok laa..hehe
dah sapai putra..
baru la penuh..
naseb tepi aku dak pempuan..huhu
lega
apa lagi..
aku myambung journey tido ku yang lena..ngeh2..
sapai kat bentong aku baru bangun..huhu
aku tgk org sebelah aku tido..
aku pom join jgakk
hahah

sapai kat chendor...
masa utk solat lah plak..
masa kat surau...
aku ternampak dia..
dalam hati ku...eh btl ke dia niyh..??? tp knp xpakai spec??
dia kuo..aku pom masuk jewla lam surau..
xpew lepas solat nati aku nk try msg dia
lepas solat aku pom cari la hotdog ngan mknan ringan n halls jew
huhuhu
aku pom msg..
a:: salam, ada kat mana skang?
dia:: wlkumsalam, ada kat chendor nk balik kt,nape?
dalam hati ku..
ya allah btl lah dia..
suka nya hati ku..
mata aku pom melilau la try cari dia
pah tu aku pom tpandang satu susuk tubuh tengah mkn..
aku pom g la dekat kat dia..
aku pom tny..
knl x??
hehe

kita org pom sembang2 la sekejap..
dia ada lah..
hehehe
kak rafidah zakaria..
hahaha
femes sebentar k.pdah..
nama anda ada d blog saya..
nice to meet u..
huhu
tahniah la sbb dapat smbg degree kat induk dengan apek..
nati pape kita bolee jupe lgi kn..huhu..






2 comments:

Apih El Nino said...

aku nok g uitm shah alam gok!! hahaha

selembut salju said...

jom2..
tp kita kuo lepak2..
text aku dlm illusi
hahaha