Saturday, June 5, 2010

depression




erm...
chantek kan pics atas tu.. tenang jew kalau kiter jew yg ada kat situ...
xde org pom yg boleh ganggu kiter..
aku suka tempat2 mcm tuh sbb tempat2 yang ada air bolee buat aku jadi tenang dari masalah2 aku..
sbb tu bila aku sedeyh aku suka nagis..nagis kan kuo airmata..air jugak kan
hahaha
satu lagi, kalu aku rasa berat sangat kepala aku niyh..
aku duk bwah shower lama2..sejuk itu memberi ku ketenangan..

erm..
aku pom xtaw apa point yg aku nk tulis skang niyh..
or mungkin aku xnk citer lam niyh kew?>>>
haahahahaha

pliz....
i always need u beside me..
give me the strength..
give me a smile..
give me your support..
come...
close to me





pantai memberi seribu ketenangan kepadaku..
pantai juga yang pernah melihat airmataku jatuh di sisi sahabatku
pantai memberi seribu kenangan buat ku..

**entri yg merapu-rapu**

No comments: