Saturday, June 12, 2010

im lost everything

xtaw nk berkata apa..
semua dah tertentera d atas sekeping kertas..
itu kew yang patut aku dapat..
bala datang lagi..
musibah bertubi-tubi..
sangat2 menduga aku..
sabar.. sabar.. sabar.. dan sabar lagi..

macam mana aku nk bgtaw kat dia?
hati dia pasti terluka lagi!!
walaupun dia akan diam seribu bahasa..
sebab memang silap aku kew?
memang itu ke yang patut aku dapat?

sekarang..
aku rasa mahu pergi jauh..
sejauh yang mungkin..
jauh dari sini..
pergi mencari ketenangan..

im sorry mama..
anakmu hancurkan hati mama lagi..
ku hadiah kan kekecewaan buatmu lagi..

im sorry atie..
sahabatmu ini ..
hanya memberi masalah kepadamu shj
tapi..
kamu xpernah mengeluh walau sedikit pun..
malah..
lebih memberi ku semangat..
tapi..
aku hadiahkan kekecewaan buatmu atie..

im sorry to him..
dia selalu ada..
walau tidak di depan mata..
dan aku mahu kamu tahu..
saya sayang kamu..
saya sayang perhubungan ini..
tapi..
cukup lah sapai d sini sahaja..
tapi..
kamu sentiasa di hati ini..
panjang umur, ada jodoh..
kita bertemu lagi..
maaf kan aku..
aku akan ingat kenangan kita..

buat teman2..
ctie, epy, aina..
thanks to u all
always give me support..
always be beside me..
tapi..
aku kecewakan korg lagi..
maaf kan aku..
aku bukan kawan yang terbaik..
maaf kan aku
maaf kan aku
maaf kan aku

aku kehilangan..
aku give up dengan semua ni..
aku give up..
aku give up!!!!!!






5 comments:

cTiEcAyAnG said...

knapew nie yunk????
hurm adew prob g tau la...
sharing kn caring....plz...:)

apih el nino said...

kenapa babe?
tak simple la camni...
chill :)

selembut salju said...

ctiecayang:: thanks korg sentiasa ada d sisi klong..
huhu
ko dah taw..
buat2 tny lak ea..
huhu

selembut salju said...

apih el nino:: xdew pape..
ok ok cheer up..
huhu
bese la lepas exm mesti kuo result..
sekali kuo lingkup lak tu..
pressure2..
huhu

PiJiEpY! said...

huhuhu
jgn sedih...
epy here!hahahaha